پشتی طبی ماساژور دار درمان پژوه

  • تشکیل شده از مواد اولیه با کیفیت بالا
  • راحتی بسیار بالا – سبک و قابل حمل
  • پوششی نرم و لطیف
  • پیشگیری از دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز
  • دارای موتور ویبره دار
  • قابلیت کار با فندکی ماشین و آداپتور
  • جنس پارچه مخملی
  • بالش طبی ماساژور دار جهت حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات و کاهش دردهای مزمن ناحیه کمر
دسته‌ها ,

تحویل اکسپرس

ارسال تا 24 ساعت بعد

پشتیبانی آنلاین

روزهای کاری، 10 الی 20

ضمانت اصالت کالا

گارانتی معتبر همه کالاها

ارسال فوری

با پیک موتوری در تهران

۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

پشتی طبی ماساژور دار درمان پژوه  ویژگی های هم پشتی طبی و هم ماساژور را دارد. از این محصول می توان در مکان های مختلف از جمله نشستن های طولانی مدت بر روی میز استفاده نمود و به این ترتیب وضعیت نشستن خود را اصلاح نمود. انحناهای موجود بر روی این پشتی طبی ماساژور دار درمان پژوه به خوبی گودی کمر را پر کرده و از ایجاد خستگی در شما جلوگیری می کند.

این محصول با اتصال به برق، ماساژ ملایمی در کمر شما ایجاد می کند که باعث بهبود گردش خون در این ناحیه شده و در نتیجه خستگی را برطرف می نماید.ابعاد این پشتی طبی دارای ماساژور به این شرح است: طول 33 سانتی متر، عرض 32 سانتی متر میباشد و جنس داخلی این پشتی از فوم باکیفیتی است که نرمی و انعطاف بالای محصول را سبب می شود.

روکش مخملی این محصول قابل شست و شو بوده و در قسمت پشتی یک زیپ دارد تا با جدا کردن آن، بتوان به راحتی روکش را شستشو نموده و دوباره استفاده نمود.از پشتی طبی ماساژور دار درمان پژوه می توان برای انواع صندلی های اداری و خودرو استفاده نمود.برآمدگی های موجود بر روی این پشتی صندلی به خوبی می توانند گودی کمر شما پر نموده و با حفظ این انحنای طبیعی بدن شما در ناحیه کمر، از گرفتگی عضلات جلوگیری نمایند.

ماساژور این پشتی صندلی طبی بسیار ملایم و روان کار می کند و درد های شما را بهبود بخشیده و موجب آرامش و رفع خستگی کمر و به طور کلی بدن شما خواهند شد.برآمدگی های موجود بر روی این پشتی صندلی خودرو، با ایجاد جریان هوای مناسب در قسمت پشت کمر شما، از تعرق و در نتیجه ایجاد بوی بد جلوگیری می کنند.موتور لرزشی این محصول از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است که لرزش پایین و مداومی در ناحیه کمر شما ایجاد خواهد نمود.

این پشتی طبی یک آداپتور برق دارد که با برق شهری کار می کند.سیم تلفنی این پشتی طبی با قابلیت اتصال به فندک ماشین، به راحتی در خودرو نیز قابل استفاده بوده و بنابراین برای رانندگانی که ناچارند مدت زمان زیادی را در خودرو سپری کنند نیز قابل استفاده می باشد.

 

 

 

 

 

مشخصات

گارانتی

برند

درمان پژوه dpa

dpa

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پشتی طبی ماساژور دار درمان پژوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط