مانیکور پدیکور بیورر MP84

  • دارای پوشش گرد و غبار ناخن
  • کنترل سرعت در 3 حالت مختلف
  • کیف با کیفیت برای نگهداری لوازم
  • منبع تغذیه باتری یتیوم یونی با کیفیت
  • 10 سری متفاوت از جنس یاغوت کبود و نمد
  • گارانتی: 2 ساله آرمین درمان

تحویل اکسپرس

ارسال تا 24 ساعت بعد

پشتیبانی آنلاین

روزهای کاری، 10 الی 20

ضمانت اصالت کالا

گارانتی معتبر همه کالاها

ارسال فوری

با پیک موتوری در تهران

۵,۹۳۵,۰۰۰ تومان

توضیحات

ست مانیکور و پدیکور برقی بیورر MP 84، دستگاهی با طراحی ارگونومیک و کیفیت بالا که تجربه کاربری لذت بخشی را برای شما به وجود میاورد.با استفاده از این دستگاه می توانید امکانات یک سالن حرفه ای مانیکور و پدیکور را در خانه برای خودتان استفاده کنید.

دستگاه دارای ۱۰ سری ضمیمه با کیفیت بالا شامل مخروط یاقوت کبود، چرخ یاقوت کبود (ریز و درشت)، سوهان پینه یاقوت کبود، کاتر شعله ای شکل، کاتر استوانه ای، مخروط نمدی، کاتر یاقوت کبود، کاتر ناخن، سوهان پینه کریستالی است.

شما می توانید دستگاه مانیکور و پدیکور برقی بیورر MP 84 در سه درجه سرعت تا ۴۴۰۰ دور تنظیم کنید.برای دستگاه یک سری محافظ در نظر گرفته شده است که از پخش شدن گرد و غبار ناخون جلوگیری می کند.از دیگر ویژگی های دستگاه میتوان به کیس شارژ و زخیره سازی کاربردی، باتری لیتیومی یونی برای ۲ ساعت کارکرد بی سیم و نور LED اشاره کرد.

مشخصات

گارانتی

برند

beurer

بیورر (به انگلیسی: Beurer ) یک شرکت خانوادگی آلمانی است که تجهیزات مختلفی را در حوزه سلامت و رفاه تولید می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۱۹ در شهر اولم آلمان تأسیس شد و در ابتدا فقط به تولید پتوی برقی مشغول بود. این شرکت در دهه ۱۹۸۰ میلادی به تدریج بر دامنه فعالیت‌های خود افزود و خط تولید محصولاتی متنوع تر را راه‌اندازی کرد امروزه این محدوده تولید شامل بیش از 500 نوع محصول از قبیل فشار سنج ، اندازه گیری تست قند خون ، درجه تب، تشک های برقی، ترازوهای فردی و آشپزخانه ، ماساژور پا، نبولایزر ها و همچنین ساعتهای ضربان قلب می باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مانیکور پدیکور بیورر MP84”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط